wyszukiwanie zaawansowane
» Reklamacje

Reklamacje

  • Jeżeli po otrzymaniu towaru ( nie później niż 14 dni od otrzymania) klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres :  ul. Matejki 37A/12, 72-600  Świnoujście. Koszty związane  z odesłaniem towaru reklamowanego ponosi Klient. Do odsyłanego towaru należy dołączyć   potwierdzenie zakupu  oraz notatkę dotyczącą przyczyny reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie naprawiony, a w przypadku niemożności naprawy zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy i odesłany na koszt sklepu, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inny produkt. 
  • W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia  towaru z winy Klienta, wszelkie koszty reklamacji pokrywa Klient, również koszty związane z odesłaniem produktu .
  • Sklep Pako-dog nie przyjmuje zwrotów  towaru wysyłanych za pobraniem  na koszt sklepu.
  • Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Klienta przesyłki ze zwracanym towarem Sklep nie ponosi żadnej odpowiedzialności za towar. W takich przypadkach reklamacje należy wnosić do przewoźnika przesyłki.
  • Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.

Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

 alt   alt  alt  alt   alt   alt   alt   alt   alt 
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl